Home › Diensten en behandeling › Service en bemiddeling

Spreekuren op locatie

De afdeling service en bemiddeling is er voor advies aan (toekomstige) cliënten. Telefonische bereikbaarheid:
  • Telefoonnummer (0544) 47 41 14; op werkdagen van 8.30 – 12.15 en 12.45 - 17.30 uur.

Voor specifiekere vragen rondom wonen, zorg en services zijn er naast de medewerkers serviceloket vijf adviseurs wonen, zorg en services binnen de afdeling werkzaam. Zij zijn op de locaties aanwezig, zodat vragen snel beantwoord kunnen worden. De adviseurs zijn er voor vragen zoals:

  • Hoe kom ik aan een aanleunwoning?
  • Kunt u voor mij een indicatie aanvragen?
  • Waar sta ik op de wachtlijst?
  • Ik wil graag personenalarmering, kunt u dit voor mij aanvragen?
  • Ik zou graag gebruik maken van de maaltijdvoorziening van SZMK, kunt u mij helpen?
  • De situatie thuis verslechtert, kan mijn familielid een hogere urgentie krijgen?
  • Ik heb meer zorg nodig dan ik op dit moment krijg, is er een indicatieophoging mogelijk?
  • Ik zou graag willen verhuizen naar een andere locatie van SZMK, kunt u mij hierin begeleiden?
  • Wat moet ik betalen voor de wasverzorging?
  • Hoe werkt de eigen bijrage van het CAK?

Wanneer, waar aanwezig?



Trudy Verstegen
 
Pronsweide iedere donderdag van 10.30-11.30 uur
De Hoge Weide iedere dinsdag van 10.30-11.30 uur




Anuschka Damen
Hoge Veld (aanwezig in locatie Beth San) iedere woensdag van 11.00-12.00 uur
Stegemanhof (aanwezig in locatie Beth San) iedere woensdag van 11.00-12.00 uur



Carla Rabe
Beth San iedere dinsdag van 11.00-12.00 uur
De Hassinkhof iedere woensdag van 10.30-11.30 uur
Ambthuis iedere vrijdag van 10.30-11.30 uur




Christine Simmelink
De Pelkwijk iedere maandag van 9.30-10.30 uur



Karin Nijhof
De Molenberg dinsdag en vrijdag van 10.30 - 11.30 uur
De Hoge Weide iedere donderdag van 10.00 - 11.00 uur


Voor adressen en telefoonnummers van de locaties: (0544) 47 41 14

Terug